Äntligen fredag!

Äntligen fredag igen:)
Veckorna går verkligen fort.. Kommer visserligen bli en rätt händelselös helg, ska jobba en massa och har plågsamt mycket att plugga! Dessutom har jag en hel del taktik-tänk att göra när det kommer till tjejerna, vi sks tävla om 2 helger och nu jävlar ska vi ha medalj!

Att beropå tjejerna så kunde jag inte avbeställa kursen, det skulle kosta 1 350 då. Lite väl mycket pengar men vi får festa loss allt vi kan på tors och fredag!

Dagens vettiga är att vi kommit fram till att killar är inget att ha..och verkligen inte förhållanden, dem är bara för pottfiskar.  Det ända dem är bra till är att....... Hmmm.?!. Mjae det är nog föresten ingenting dem är bra på! Sånna yngkryggar!

Haha måste säga att jag är grymt stolt att höra att jag inte är helt ensam med min Oh flow! OCH allt lyckas inte hända mig, hahaha!

Nu ska jag ut och köpa SUSHI!=)=)

Kommentarer
Postat av: Ems

Fett ohflow säger jag bara!

2008-04-05 @ 13:06:07
Postat av: M

Vad tusan tjejer, ni har ju inte skrivit något sedan i fredags! Det betyder att jag har fått gå en hel helg utan att kunna skratta åt era bravader. Illa!

2008-04-06 @ 08:58:39
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0