Arg!

åhhhh jag blir såå arrrrgg.. palla, palla, palla.....!!!!!!!!!!!!!!

för det första så har man äntligen kommit överfund med att man ska till luleå och vad händer, det finns inga fuccking flygbiljetter hem!!! Skit hål! Och jag måste hem den dagen...

Och sen Är morsan som största idioten, fast det är ju inte så ovanligt. Hon ska få allt, och jag ska ge allt. Nu håller hon på med största utpressningen om att jag ska åka utomlands med henne. Och ja klart man vill åka inget snack om saken men har man inte pengar så är det lite svårt. Nä, men då ska man få höra samtal i timmar om hur synd det är om henne som bara får sitta på balkongen hela sommarn, Ge mig skuldkänslor för att jag inte har pengar! Va fan är det för stil?!

En bra sak är att tjejerna kom 4a igår på tävlingen, sjukt stolt över dem! Vi tävlade i en svårare klass och lagen vi mötte var riktigt grymma! 

Nu ska jag gå till donken och köpa glass!  Och försöka få bort ilskan!



 

Kommentarer
Postat av: Ems

Shit broschan. Kan du inte åka hem på måndag morgon då? Tidigt? Annars får dte ju bli lördag. Du är fortfarande med på 2 - 3 dagars fest.
Jag har bilder och filmer på tjejerna från träningen jag var med på förresten. Påminn mig att skicka!

Och flytta hemifrån. Det där funkar allvarligt talat inte!

2008-04-21 @ 21:25:30
Postat av: Malin

Ska vi supa bort våra sorger?

2008-04-22 @ 09:03:16
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0