Asså Abbboooooooo!

Okej broschan, utan att detta ska bli värsta chatrummet så säger jag bara en sak: Surkuk!

Bring:
BH utan band
Lacktrosor
Extra (laddningsbara) batterier till kameran
Den blommiga toppen du vet..
Massa mer kläder
Min kjol
Och glöm för fasen inte protection! Safe pök är ju för fan vårt motto!
Ta med din  kamera också (min är mupp-pokk)

Din pälsmössa har jag för övrigt redan här uppe. Den kan du ju knappast gå utan. En björn på huvvet är största modet här uppe just nu. Plus buffalodojjer, savannbyxor och slips. Bringt it all, du kommer vara snyggast i norrland!


Okej nog om det. Idag har sanne och jag diskuterat efterblivenhet och surkukar. Det finns gott av dem här uppe ska jag tala om.

Dagens låtval: Johnny Nash - I Can See Clearly Now
(För att Joe the Hoe skiner upp hela fucking norrland)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså brooosschaan jag måste göra dig fett besviken! Jag hittar inte lacktrosorna:( Jag tror mamma har slängt! ABo vad jag göra?

2008-04-29 @ 22:17:09
URL: http://emundjoe.blogg.se
Postat av: Anonym

Asså brooosschaan jag måste göra dig fett besviken! Jag hittar inte lacktrosorna:( Jag tror mamma har slängt! ABo vad jag göra?

2008-04-29 @ 22:17:16
URL: http://emundjoe.blogg.se
Postat av: Anonym

Asså brooosschaan jag måste göra dig fett besviken! Jag hittar inte lacktrosorna:( Jag tror mamma har slängt! ABo vad jag göra?

2008-04-29 @ 22:17:29
URL: http://emundjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0