Broschan haffade kjolen

Abo, broschan har kvar min kjol. Vad ska man nu ha på sig på valborg? Vaddå ilandsproblem? Pfft...
Broschan får helt enkelt se till att komma upp hit på valborg. Det kommer bli grrrrrrrrrrrrrrymt drag!

Ikväll ska jag och rille ha en myskväll och baka morotskaka och kolla film. Har snackar om myskväll ända sedan vi flyttade upp. Och nu ÄNTLIGEN blir den av. Värsta sektmötet egentligen. Thats how we like it! Ha mjukisarna redo yao!

Asså jag är fett kär i programmet Lilla al-fadji. Asså jag har inte garvat så hysteriskt högt sedan broschan stoppade upp sugrören i näsan och körde sugblåset.

Dagens låtval: Alphabeat - Fascination
(Den gick på mtv och det svängde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0