=)

ASså jag vet bruuschan jag är tönt! Men nu.. Helvettes tentan är gjort och här finns inga hämningar, jag är laddad till tusen så det kommer explodera endorfiner till alla håll och kanter.! Min töntstämpel kommer flyga och fara!

Dock känns det lite tråkigt att lämna den fina huvudstaden med tanke på vädret, 20 grader och glassande sol=) lovley!

Var med Tasnuba i stan efter tentan, och jag fick tag på ett och annat och hur jag än lyckades så var allt jag köpte blommigt?! Hmm... Och jag som aldrig gillat mönstrat förut... Hann tilloch med stöta på idolen "not here not there not anywhere" men han kände inte igen mig, antar att det var för jag hade solglasögonen på mig:P haha

Nu ska jag strax börja packa och ja jag vet kjolen, lacktrosor, bh utan band? var det några mer krav? hojta, hojta!

hola bandola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0