Mååååååndag

Då var man tillbaka i Luleå då. Jag missade EN helg här uppe och ALLA snackar om vad som hänt. CRAP! Tydligen var det världens drag på både cleo och stuk. men vad fan. Jag är inte avundsjuk. Inte det minsta!
Jag har ju spenderat en romantisk helg med Joe the Hoe (som by the way döpt om sig till wie wie). Hon har släpat mig till söder (ca 30 mins färdväg) för att sedan åka tillbaka hem och sova efter 3 minuter ute i spöregnet. Mysigt värre!
Men shoppingen i fredags var mys. Och för att inte tala om pg i torsdags och mp i fredags. Träffade en massa gamla pökigt folk som man inte sett på länge. Peter tar i alla fall hem priset för mps toffel. Bra jobbat mannen! Vem vill inte sitta och titta på medan alla andra dansar bara för att passa josses väska lixom? Knulligt läge!

WieWie skynda dig med bilderna för fasen!

Dagens låtval: Stones - Lie To Me
(Har varit tvugen att lyssna på "upp och hoppa" schlagerlåten hela helgen eftersom joe menar att jag bara lyssnar på "depressions punk". Om det är något jag HATAR så är det just den låten. Mer än nått annat i hela världen. Och punk? Please broschan. Skjut mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0