Malin måste tillfredställas..

Okej Malutten, nöjd nu?

Var grymt drag igår på stuk. Tentaröjjslördagen som vi alla längtat efter blev en 10poängare.
Här är lite bildbevis:


När vi kom till stuk igår så försvann alla spårlöst. Jag minns att jag hängde med mors lilla olle och johanna lite. Sen plötslig så ska jag och sara gå hem. Sen ringer ev kvarglömd Sanne (full som självaste fan) och säger att ALLA lämnat henne. HAHA! Fett kul. Dock mindre att vakna imorse.


Nu ska jag återgå till pluggandet. Hade planer på att träffa en viss mr olle. Men fanskapet dissar ju, så jag blir GALEN!

Dagena låtval: April Sixth - Dear Angel
Passar en söndagkväll när man är trrrrrröööööött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, nu är jag nöjd och belåten :D

2008-04-07 @ 12:55:12
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0