Måndag med Ö

Vet inte vad Ö'et står för. Tyckte bara det var kul att skriva. Så fuck off!

Idag har det: snackats om rapportskrivningen i kvalitativ metod, lunchats VB plus mackan, haft två föreläsningar, handlats och matlagats och PLUGGAT! Har även kollat upp vilka kurser jag ska läsa nästa termin.
Jag har tänkt välja profilen utredning som är 15 poäng utredningskurser och 15 p projektarbete och 30 p valfritt.
På dom valfria vill jag läsa KRIMINOLOGI! hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas HOPPAS HOPPAS HOPPAS det löser sig. Har bokat tid imorgon för att snacka. hoppas..

Nu ska jag läsa de sista 50 TRÅKIGA sidorna i den tråkiga boken sen soooooova...



Hoppas hoppas hoppas hoppas..





hoppas



hoppas





Dagens låtval: Davis Sandström - Gather Round
(för att jag råkade spela den just nu plus att den råkar vara bra)







HOPPAS






HOPPAS





HOPPAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0