Präktig...

Shit vilken präktig typ man är då! Här spenderar man fredag kväll framför böckerna och om inte det dög så spenderar man lördagskvällen likadant, skjut mig tack! Jag fattar ändå inte vad attenuering av röntgenstrålning är! Och jag bryr mig faktiskt inet om vilken elektron som byter energitillstånd.  Hjälp någon?!

Det hjälper inte att alla omkring mig verkar festa, gaaah, abstinens! Men jag ska klara den här tentan så är det, vägrar göra den en gång till!

Jag är till och med så präktig att jag hunnit med att både deklarera och jobbat. Snacka om plus i kanten. Tänk att det fanns en sånn sida av mig också? Det kunde man inte tro...

Nä, böckerna kallar... Ugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0