Skolan

sitter i skolan, är  det sant?, jag i skolan?.. men jo det är sant.. Och oj vad seriöls jag är, här ska vi leta fakta till vårt fördjupningsarbete och vad gör jag.. snackar massa gojj :p..

Jag sitter på bästa spaningsplatsen, fast hitills har jag inte sätt nått som är värt att tillägga,., Trist..
Att folk orkar varå så seriösa jämt.. kan dem inte bara släppa loss lite,... kanske släppa lite bomber som vissa andra? Nä, det akademiska studentlivet förstör folk.. Antingen blir det torbollar med portföljer eller så blir det sånna som mig som det bara går ut för... vad hände?

Abooo.. tråkigaste inlägget,, I know.. men jag är grymt uttråkad och här händer ingenting... blääh blääh..
haha stackars er som är tvugna att läsa...

ÄT SÅS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0