Vad hände?

Ord finns inte för att beskriva, Shit vad hände egentligen?
Jennies födelsedag gick  från bordellen till polisen.

Det hela började med bordellresturangen vid stockholmsblodbad! Riktigt god mat men varmt som tusan!
Sedan drog vi vidare mot skansntull och Metrobar, där en viss brud blev lite för besviken i dörren : -"jag brukar inte betala inträde!" - "men du, det här e söder". Vi kunde inte mer än acceptera.

Efter ett tag kommer bartendern/ ägaren, fram till oss och ger oss en varsin shot i utbyte mot att vi drar igång dansgolvet ( vi var rätt tidigt ute). Och den shooten var inte en vanlig shoot, stark som tusan och minst en 12a.
Den slog slint och sen började det, Drinkpimpling på höög nivå.. Jojo and me blev bjudna på drinkar och shots hela kvällen. Och inga små dinkar inte.....Väldigt generös bartender =)

Kvällen spårade runt kl 3 då ( jag nämner inga namn) inte längre kunde stå. Medvetslös och nerspydd tog väktarna hand om "jag nämner inga namn". Jag och min kära vännina fick sitta i ett skevt rum brevid dem bortglömda gången vid centralen och vaka över "jag nämner inga namn". Tillslut kom polisen ( runt kl 5) och konstaterade att det inte behövdes någon ambulans.

Kvällens tabbe gjordes helt klart av Jessa som jag mot min förväning träffar på första pendeltået hem.
Hon hade varit på MP, tagit nattbussen hem vid halv 3. Men SOMNAT och vaknade upp i rinnkebykvarn...  hahaha


Kommentarer
Postat av: gbg mannen

De låter som en redig fylla en sån där "jag kommer alltid att minnas de jag minns av denna kvällen för alltid" hehe;)

2008-04-20 @ 14:46:34
Postat av: EMS

HAHAHAHHAH KOLLA FITTAN!

2008-04-20 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0