Vår!

Äntligen vår, det är tokvarmt och alla galna känslor svallar runt. Fast det verkar tydligen bara vara jag som uppfattar det i denna stad..
Här har man kalas sommarkläder på sig, vita leggings, ballerina skor, en söt sommrig topp och vit kappa över.. kan det bli bättre? Men folket här, vad hände? De går runt i sina dunjackor, stövlar och alla har mörka jeans.. Förstår dem inte att det är VÅR? TA AV ER KLÄDERNA!

Nej, jag måste härifrån, iof åka norrut men folket där klär ju av sig mer i 2 meter snö än vad folket gör här när det är 20 grader och sol! måste måste måste!

Hahahah, insidenten om gladpack kommer gå till historien. jag känner mig djupt berörd, att så många människor vill dela detta med mig! En sånn ära!

Mina vänner, nu ska jag ut och glassa i solen och försöka få stockhomarna att konvertera till nakenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0