Allvar!

Känner att allvarens sug är riktigt nära nu!

Sommarens jobb schema är över, liksom det fina vädret och vardags partyt!
Nu väntas plugg,plugg, plugg, träning och åter plugg!

För att inviga årets mest deprimerande period har jag suttit i biblo och pluggat inför omtentan på onsdag i medicinteknisk verksamhet, inte ett dugg deprimerande nej! Massa lagar och klassificeringar om hur medicintekniska apparater ska användas... UGG! För att pigga upp mig lite grann köpte jag några nya trosor, helt välbehövda, har på senare tid uppmärksamat att dom jag haft tidigare inte varit helt okej.. och man måste ju alltid vara rätt utrustad man vet ju aldrig vad som väntar;)

Snart drar all träning med tjejerna igång också, kommer bli nice att träffa dem igen! Börjar riktigt sakna dem nu!
Tyvärr blir det inget visby för oss, men det blir nog tävlingar som VGF, JTC och Tyresö! NICE!!

Men måste säga att sommaren har varit toppen och jag är extremt nöjd, kanske lite väl mycket jobb senaste veckorna men vädret var ändå trist! Tack till alla er som delade denna sommar med mig!

Dagens låtval som Josefin får välja:D
Me & My - Dub I Dub ( Nostalgi med lite fart i)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0