Drama on the jobb..

Usch vad jobbigt när det blir massa jobbdrama. Tråkigt, tråkigt, tråkigt..

Nu är det i alla fall bara 5 dagar kvar tills jag drar till Luleå. Hur sjukt det än låter för er "normala" människor, så längtar jag fanimej upp till norrland! Det ska bli riktigt skönt att komma hem till mig egen lägenhet!
Efter omtentan den 23dje ska det festas som aldrig förr!

Annars har det inte hänt så mycket. Gentlemen spelar på grönan imorrn för er som inte har nån koll. Jag ska inte gå. Men alla singelkillar där ute har nu chansen att se josse shaka rumpa in action!

Dagens låtval:
Gentlemen - Intoxication
(Han kommer kicka ass imorrn)
DJ Tune feat. Orremannen - Bag In Da Box
(Jag säger bara: hahaha! "Var e boxen? Dääär e boxen!")

Kommentarer
Postat av: M

JAG VILL INTE ATT DU LÄMNAR MIG!

Du komme börja supa som en karl igen. Buuu!

2008-08-14 @ 01:37:39
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0