God morgon!

En ledig helg:) så grymt skönt att få sova ut, men ska jag vara helt ärlig hade jag behövt den här helgen förra helgen mer än nu. Fast än vet man aldrig?
Ikväll blir det pg, Jessi är hemma från Oslo och har även med sig hennes kap, så det ska bli kul att träffa dem ikväll.
Jag var tvungen att välja bort Pariks kräftskiva, dn hade säkert blivit väldigt rolig men jag kände att humöret inte riktigt var i form för det.

Föresten undrar jag vad som hänt med Em, hon brukar ju alltid vara mest aktiv på det här stället.... Fast hon har tydligen supit bort det ena och andra så man kan ju inte vara säker längre;)

Nu ska jag ut i det fina vädret. njuta av somarens sista solglimtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0