Insane kväll!

You craazzzyyy!

Igår var det livat på stan minsann! Efter att ha knägat som ett as i 9 dagar fanns det bara ett sätt att fira ledigheten! FEEEEEEEEEEST!

Otur att många jobbar, men jag lyckades få med mig Kenneth ut, som för övrigt aldrig bangar på fest! Cred!
Vi Öste cider, vin och tequila shoots på villan! Historiskt moment då lilla Josefin inte druckit tequila på 3 år!
Sedan bar det av mot stora staden! In på Laroy och mer shoots (Sambuca shots), drinkar, cider!
Och Kenneth du är en gentleman, du vet verkligen hur Josefin får en helkväll! Stort cred till dig och plånboken som bjöd hela kvällen!

Dagen idag har varit som jag förtjänat, lite rundgång i skallen och helt uttorkad, men jag fick träffa en vän som är på besök i sthlm och vi åt massa sushi! ( 5 av 5 toats)

Snart blir det grönan och Gentleman! Woohoo!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0