Köttbullar..

... var precis vad jag åt till middag, med massor av brunsås, Mmmmm!

Fick träffa mina underbara tjejer idag, guud vad jag saknat dem! Jag behövde knappt sätta min fot i hallen innan man hörde en röst, Jossan är häääääär, och kramkalaset var igång! Så underbara!
Tyckte så synd om Moa som inte kunde vara med eftersom hon inte får träna eftersom hon bröt axeln i somras av att ett jäävla pucko som köre på henne med moppen! Att det finns sånna, jävla dåre! Stackars lilla gulliga Moa, men hon har lovat att vara med varje träning och kolla på! Hon är bara för söt!

Resten av dagen har bestått i evigt pluggande, och lite smitande från pluggandet;) Åkte till stan som sällskap att välja ut födelsedagspresentt, betydligt mycket roligare =)




Kommentarer
Postat av: Ema

VAAAAAA??? Stackars moa! Lill gumman. Jävla moppe idiot!

2008-08-24 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0