Pimpling av the morgonkaffe..

Ångest large! Det känns inte helt 100 att dra tillbaks till Luleå idag altså. Efter mina 5 timmars sömn i natt sitter jag nu och pimplar morgonkaffet.  Det hade ju känts 1000 gånger bättre om bara jojo, maryam och sanne  och resten av VB varit uppe. Men det kommer ju vara helt tomt!  En tom vänortsvägen plus massa omtentaplugg. Ångest, ångest, ångest, ångest, ångest!
Har hittat alldeles för mycket här hemma som kommer saknas!

Men nu bär det först av mot 9 timmars kneg. Förhoppningsvis gör det mig spyfärdig, så jag sedan kommer slänga mig på det där flyget ikväll. One can only hope..

Dagens låtval: Snow Patrol - Run
(me like)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0