Skol start

jaså, då var skolan igång igen, 3:e året... schysst sen har man en kandidat examen, eller ja? har lite rest också:P hehe
Det var kul att träffa gänget igen efter sommarn och andra mindre kul.
Vi läser ialf grymt rolig kurs, implantat så det är massor om proteser, implantat och transfusioner=) great stuff!

Efter skolan tog jag och Tasnuba en liten sväng på stan och ovanligt nog gjorde man av med alldeles för mycket pengar.. men det är löning och jag förtjänar det!

Felicia har legat och huttrat i flera dagar men nu börjar hon komma fram, vi serverade Tonfisk, en katt kan inet motstå det:p. Vi ställde dessutom hennes matskål brevid hennes favorit plats så hon skulle våga äta och att Linus den feeta katten inte ska äta upp hennes också. Den katten, snacka om att ha bulimi utan att kräkas.

Nu ska jag börja packa lite, snaart bär det av!
Bara Emsan ser till att bli frisk innan jag hinner komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0