What to do.. what to do.. ?

Torsdag lixom? Whats up with that?!!
Jag är i desperat behov av någon som kan statestik. Någon måste förklara Chi-2 test för mig! Anyone?

Annars händer inte mycker just nu. Imorgon är det ju ioförsej 080808. Då blir det eventuellt kungsan eller stureplan eller nått.
Och snart bär det av till jobbet. Men först lite serious litteratursökning. De kursen som jag läser till hösten är: kriminologi (15hp), neuropsykiatri och kriminalitet (7,5hp) och avvikande beteende (7,5hp). Jag längtar som f*n efter VB nu!!
Check it out yao:
http://www.freewebs.com/vicious_biatches/


Sist men inte minst är det dags för dagen citat: "Man vill alltid ha det man inte kan få." Änn en gång är det kloka VB citatet användbart. Detta gäller inte minst när det kommer till guys. Vad hände med att spela svår lixom? Pang på rödbetan bara!



Dagens låtval: Bob Dylan - I Want You
(boban är en favorit i repris, som man ALDRIG tröttnar på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0