3:e advent



3:e advent, herrgud, vad hände med tiden? inte långt kvar nu! Paniken börja komma.. JULKLAPPAR?? Har en färdig men måste ha fler.. och har inget liv förän på onsdag eftermiddag, helvettes tentan är över då.. Så på onsdag eftermiddag då jäklar är det shopping på högsta nivå.. Nån som vill haka på??
Har ätit min första lussekatt idag också=) hade avslutning med tjejerna, vi åt massa bullar och pepparkakor! presentutdelning, även ni ledare fick presenter, jätte fina armband! Me like alot!

Nu ska jag snabbt räkna igenom kassaflödesanalyser och sedan kanske sätta på lite gevalia, har en känsla av att jag kan få oväntat besök ikväll? haha

Kommentarer
Postat av: Em

Oh my god.. var det 4e advent igår? Holy fuck!!

Jag har också onsdag som pestdag. Efter det blir det lugnare bullar. Är ledig hela nästa helg, så hakar ev. på. Men det beror på hur många klappisar jag har kvar att löpa.



Nyp!

2008-12-15 @ 07:53:11
Postat av: Malin

Ååh, av vem då Josie?

2008-12-15 @ 15:16:36
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0