Em is BACK BIATCH!

Ska passa på att be om ursäkt till korre 2 plus malutten. Har ringt som en gris och beklagat mig hela dan över hur deprimerad jag är över att vare tillbaka. Men nu är allt är uppapackat och en hel den plugg blivit gjort idag känns det lite bättre. Klart vi ska hinna festa som as tjejer! Och vem vet.. kanske en viss mr rullstol joinar? ;)

Fett snygg blogg förresten. Jag diggaré!


Alla knäppa bloggläsare är även varmt välkomna med att ge mig julklappsförslag till olika folk. Är helt pank på idéer!

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2008-12-09 @ 21:33:56
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Joe!

Han kommer fortare än du anar;) haha

2008-12-10 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0