Första jobbdagen avklarad!

"Today was the furst day of the rest of my month"... Låt mig uttrycka mig såhär: Jag är kapish, finito, hulabalula! Från och med nu har jag ingen fritid what so ever. Allt jag kommer ägna mig åt den närmasta månaden är hårt slit, hjärntvättning och psykbryt. FÖRUTOM den efterlängtade julafton-juldagen-festen på pg-mp. Och nu så ni inte missförstår mig, måste jag nämna den efterlängtade, beryktade, planerade och sist men inte minst den asballa nyårsafton!! Kan nån av festkomittén komma med lite förslag? Helluu people? Vad hände yao?

Och för att tillägga: Rullstolsrejs på IKEA imorgon omkring 19.00 för er som vill ha er ett skjut! Müä!



Slickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0