Ki box!

Ikväll kommer det smälla hårt! Ska köra ki box med Lollo. Ska bli så sjukt roligt! Inte kört på säkert några år nu men jag antar att det kommer komma tillbaka!

Hela dan har jag suttit med den förbannade redovsing och beskattnings tenta plugget. Och inte fan är jag så mycket smartare, jag börjar få tillbaka tänket och gör bra uträkningar men alla svar blir inte rätt!!!!! Jag blir tokig! Dessutom kom biblioteksragget förbi, han slog sig ned som vanligt och snackade på! Skjut mig! men han fattade mina pikar idag och försvann ett tag.
Men ärligt talat fattar inte jag vad han gör på bibblan? Vem hänger på ett bibliotek utan att läsa eller plugga? Bara desperata som inte kan få brudar eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0