Lyft!

Måste säga att jag börjar tycka bloggen ser riktigt tjusig ut nu;) Den verkar inte alltid vilja visa allt men när allt väl syns så!
Har precis kommit hem från spinning/ gym.. NICE! Förra veckan var det lite väl mycket latmask, så denna vecka ska det bli andra bullar!
Mitt rullstolsragg har börjat höra av sig hej vilt.. Inte för att jag kan svara på varför han fick mitt nummer men antar att det var sympati?! Så grabbar, skaffa rullstol det funkar tydligen!

Empan kommer hem imorrn, halleluja moment. Synd bara att bruden kommer vara så upptagen att man knappt kommer kunna se henne, lifes a bitch! Men jag har en känsla av att det kommer att utövas en hel del lyft! Och kanske även premiär lyft?






Kommentarer
Postat av: Malin

Vi rövar bort henne!

Plus att hon måste få uppleva våra crazy nights!

2008-12-08 @ 20:31:58
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0