Att dö i lungcanser eller tentaångest?

Tror jag är uppe i så många cigg idag att påven skulle slaktat mig här och nu om han visste! "Varför påven" tänker ni säkert nu. Nä, det vet inte jag heller. Lite för mycket idéhistoria skulle jag säga!

Vi har fått önskemål om att Joe the Hoe ska ta över bloggandet den här veckan när slemma sitter fastklistrad i tentaplgget. Och ja, det kan man faktiskt tycka. Frågan är hur man får fram budskapet till apan? Jag säger såhär: Den som meddelar henne först vinner ett pris! Vinnaren utses i slutet ev veckan! Abo!

För alla tjockisar där hemma som missat det, så kommer jag hem 28 feb - 3 mars. Pg-mp-rejs torsdag, fredag och lördag. Ni vet vart jag finns!

Dagens låtval: Fergie & Rita Marley  - My Mary Jane Shoes

Kommentarer
Postat av: M

Det är jävligt illa att jag och Jess åker till götet den helgen. Men då kan ju du och Josie dedikera en video till oss, HAHA!

2008-02-20 @ 07:31:10
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0