bitch shake that ass!

yoyoyoyoyoyooy!

mer sprit till folket, det får dej att stå, på tå!
den är söt, rar, helt underbar!
du fick mig fast nu är det tafatt!
MIN ARBETSKAMRAT VAR MED I MELODIFESTIVALEN!!! FETT ME CRED!!
HAN ÄR GUUD! jag är nästan religös!

Take my dick and fly, swing low and take me high!

MÅNS ZELLMERLÖW ÄR SINGEL!!!  JAg har första ching! PLING PLING!

Neejj duu din feta avokadO! Nu är det Tjingeling, utgång mot svinlande höjder... ABO!
jag drar i svansen,.. kom med saften!

knackade du på? vad ville du då?
jaså? en kopp te? med gelé? 

neej för fan! NU drar det i balongen!
ha det skön!

Chao chao!


Kommentarer
Postat av: Ems

Abo borochan! Tidigare var det bara en teori, men nu ÄR det bekräftat. DU ÄR CCCPPPP!!!

2008-02-10 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0