=)

Sjukt med pumpning det var idag på gymmet, rygg, bröst och mage har aldrig tidigare varit så stenhårt! Kännde mig riktigt sund, till för en liten stund sedan då jag smällde i mig en feeeet semla! Men gott var det!..
Ska snart iväg och ragga i stan =) Kommer bli helvilt och sjukt svettigt, full fräs!

Kalsongerna har legat på is idag, jag antar att dem ligger och laddar inför nästa helg....
Nationaldivorna kommer vinna med segerdans runt korset! Kalsongerna kommer fladdra som självaste jungfrumaria uppe på toppen..


Citat:
-Va? Spelar Tarzan fiol?
- Ja, såklart han gör.
-Med vaddå?
-Sitt könshår!

Kommentarer
Postat av: gbg mannen

Haha fyfasiken va gött :)

2008-02-21 @ 21:46:15
Postat av: Ems (den andra hälften)

Abo Joe, du har tappat stinget!
Klart kalsongerna vilar till nästa helg. Det är ju det som är meningen med hela livet säger jesus!

2008-02-21 @ 21:59:24
Postat av: Joe!

Lilla vännen, jesus var alkolist, han väntar aldrig... ser du inte hur han pimplar vin!

2008-02-21 @ 22:23:11
URL: http://emundjoe.blogg.se
Postat av: M

Du är biff Josie!

2008-02-21 @ 22:28:16
URL: http://annamalincaroline.blogg.se
Postat av: Ems

Nu ska du inte komma här och påstå att du har koll på jesus! Han må vara alkoholist, men ack du måste ju spara showen tilla jag kommer! Inte avslöja ngt!

2008-02-22 @ 08:00:57
Postat av: Joe!

jag avslöjar aldrig;)

2008-02-22 @ 18:35:39
URL: http://emundjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0