Förbannad!

Blev riktigt förbannad idag.. här står man och väntar på bussen snällt vid hållplatsen. Och vad händer? Bussen bara svischa förbi, idiot. Så jag fick gå istället... en promenad som gjorde att jag tappade busskortet nån jäävla stans.. Sjukt sur man blir!

Hade en riktigt spännande dröm inatt! Maryam, du snodde min grabb:p hahaha Fyy på dig!
Akta så jag inte kommer och nyper dig i tån!

Snart 7 dagar kvar.. sedan kommer min babe hem.. Då jäävlar kommer det bli en tight match med regndans mellan jesus i blöja/kalsong och divor i nationalhatt! MIssa inte PG/MP den helgen:P!

Har även hört att det går en gås ostyckad, denna ska få sin livs upplevelse! Detta genom att ta sig in på gyn och sno kondomer, i stora lass!... Vilket jag tror kan vara nödvändigt, inte sant? hahaha


Till en viss person vid namn  M ( inte malin) - Spara håret din gnu! Du kommer få grymt mycket mer knull då!!

Veckans citat : Man vill alltid ha det man inte kan få!
Veckans citat nr 2: Pluggar ja? Men jag kan väll fan knulla för det!
Veckans citat nr 3: Allt knullar allt!


Kommentarer
Postat av: Ems

HAHAHAHAHAH Broschan jag ska fan utsé dig till jesus him self när jag kommer hem!

2008-02-20 @ 22:24:28
Postat av: gbg mannen

Varför kretsar allt kring knulla för dig!!!

2008-02-20 @ 22:38:16
Postat av: Anonym

haha va kul att du drömmer om mig gumman ;)¨
frågan e vem killen e? /m

2008-02-23 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0