Helvetesdagen * 100

Idag har nog varit en crap-dag för oss alla. Är det ett virus som sprids eller råkar det bara vara så att alla i vår omgivning flippat totalt på en och samma gång? I think not! En teori var att vi helt enkelt har den effekten på folk (och när jag säger folk så syftar jag självklart på det sviniga könet). Vi göra dem psykstörda. Låter ju ioförsej rätt rimligt, men FETT jobbigt läge att alla som man umgås med ska bli psykopater efter någar veckor. Undra vad Freud skulle ha gjort?
Men nu är vi i alla fall där, nu måste vi helt enkelt ta tag i situationen och börja bearbeta svartlistan. Och den mina vänner är INTE lite kort.

Längtar hem nu som en riktigt satans gnu. 24 dagar kvar är det bestämt. Och när jag väl är hemma måste jag:
Umgås med Same-Joe, morsan, farsan och jycken, secret flirt, brorsan, Malutten och mååååååååååånga, många fler. Hur fan ska det gå till på 4 dagar? Aja vem sa att men behövde sova lixom? Ta en banan och var glad säger jag!


Dagens låtval: The Cardigans - Don't Blame Your Daughter

Peace

Kommentarer
Postat av: M

Du vet vad jag har sagt babe..
I miss you!

2008-02-04 @ 19:17:27
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0