Helvetesdagen

Vad var det som hände igår egentligen? Först så drar alla åt olika håll. Sen kommer folk och meddelar mig, en och en inom loppet av typ 20 min att de ska gå hem. Jag fattar inte varför alla gick typ med 5 minuters mellanrum. Samla ihop er och gör det i grupp för fan :P Take it for the team!
Det var i alla fall grymt kul på stuk igår. Den ultimata helgen hade ändå varit hemma på mp i fredags med alla bitches och sen här i går. Abo!

Jag har kommit fram till att vi måste få upp läsarsiffrorna lite. Folk börjar dö ut tror jag. Apor ni vet..
Jag ska komma på nått jäkligt bra sätt. Låt mig fundera lite..



Dagens låtval: The Stroked - Vision of Division


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0