Kravallen på slemmis.

Varför ska man alltid träffa på de människor man minst av allt vill se på slemmis? Ska man verkligen beöva kasta sig in bland barnmaten bara för att undvika folk nu? Ja gott folk, så illa är det. Jag röstar på utbyggnad av skiten. ELLER att de öppnar en vänorts affär. Med cola, godis och lite annat strunt. Hade ju suttit pörfekt!
Hur som hellst när vi nästan är klara att gå, så upptäcker blyko att hennes korg är borta. Wtf lixom? Nu jävlar är det nån som åker på spö tänker vi. Efter en 10 minuters mördarblick runt hela butiken, ser vi en stackare komma springandes med korgen. Jag undrar hur månfa "förlåt, ursäkta" en människa kan säga inom loppet av 1 minut? Han tog i alla fall rekordet. Det var dagens det..

Shit vad det har pratats om lördagens fest idag. Jag tror inte att det var en enda jävel som hade tråkigt i alla fall. Det är vad jag kallar gött mos.



Nu ska den här tjockisen fortsätta med min enormt feta kycklingsallad. Jag är kungen av kycklingsallad för er som inte har koll på något över huvud taget!

Dagens låtval: The Cardigans - Communication

Kommentarer
Postat av: Jon

Du är kungen av militären!

2008-02-26 @ 12:47:04
URL: http://www.jormaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0