Lördag

Då har det blivit lördag igen då. Undra vad som hände med veckan som gick? Känns som det var lördag igår och i förrgår också. Planerna lutar nog ändå åt stuk ikväll. Den stora frågan är om vi pallar oss bort till den "stora" förfesten med "gästlista" (haha) eller om vi tutar och kör hos Sara. Det återstår att se.

Gårdagen blev helt ok. Förade en snutt hos födelsedagsbarnet och vandrade ner till stuk. Och när jag säger vandrade så syftar jag på oss normala lulebor. Malin däremot blev släpad med fötterna hängande efter sig. Inte lätt att va pygmé i högklackat alla gånger. Efter stuk blev det i alal fall taxi bort till max, drive in och tillbaks till vänorts. Snacka om schysst taxichaffis altså. Brunstigt värre!
Ikväll får nog sthlmaren se lite mer partyliv än igår i alla fall. Kan ju inte påstå att gårdagen på stuk var någon höjdare. Dansgolvet levde i alla fall sitt eget liv. Jisses!

Klockan är 13.57 undra om jag vågar väcka Malutten? Haha kanske borde kasta ett ägg? Fan nästan så jag överväger altså.




Nu börjar föberedelserna inför samernas nationaldag. Valspetsningen börjar ikväll gott folk. watch out.

Dagens låtval: Helt Off - Babylonsjukan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0