Måndag med M

Det har visat sig att Martin med M är mitt största fans av låtval. Dagens låtval kommer inte bli något undantag (synd bara att den inte går att ladda ner nån stans, riktigt crapigt om jag får säga det själv!)

Idag blir en seg dag. Hemmaplugg med uppsatsen. Kommer troligtvis inte ens orka krypa ner till gymmet för att pumpa nån timme.
Dagens bästa var i alla fall att Matsi ringde. Han kom hem från thailand för nån dag sen. Saknar dig tjocksmock! Ska försöka få pysen att komma upp och festa med mig nån helg. Men det kan bli betydligt svårare än det låter.
Norrland är ju trots allt inte paradiset av sommar och sol. Men Malutten och Jessa kommer förhoppningsvis upp snart, och Joe the Hoe dröjer nog inte heller så länge till. Hon tar ju betalt för sina tjänster, så pengarna är ju inget problem.

Ha en riktigt sameig-dag nu to ya all. Och kom ihåg att protection alltid kommer först. Även gladpack!

Dagens låtval (dedikerat till Martin med M): Jason Mraz - I Don't Want to Be Tied Down


Kommentarer
Postat av: M

Klart jag kommer upp snart, vore ett pucko annars. Jag menar, grabben på stuk var inte att leka med. Plus att jag SKA HA en silver mantel, hahaha.

2008-02-11 @ 17:58:26
URL: http://annamalincaroline.blogg.se
Postat av: Martin med M

Låten finns på Youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=jG7LAPnI5qY

galet skönt!

2008-02-11 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0