Nedräkning...

Snart kommer Prusiluskan till den stora staden! Nedräkningen har börjat, 4 dagar kvar... Hoppas hon inte åker på en hjärtattack av att komma tillbaka till civilisationen,  men jag lovar att vara berädd med mitt HLR kit!

Annars en helt vanlig måndag, inget spännnade förutom att en viss person sökte upp mig på jobbet, creepy! Mer avvaktande idag än vanligt. Tror kanske att han byter sin stalker taktik, ska undersökas!
Jag lyckades även få 3 städare att packa upp mina varor medan jag såg på! Vilka grabbar va?

Idag är det några riktigt ostyckade gåsar som åker till Dublin, fyy fan vad jag saknar den staden! Måste verkligen åka tillbaka snart och Prusiluskan, Du ska såå Faan med! Jag ska visa dig Pennys, Temple Bar och alla jääävligt as coola irländare:P

http://www.facebook.com/video/video.php?v=9855926279
Lite oteknisk, vet inte hur man lägger upp filmer =P haha men kolla in länken!


Ska strax iväg och dansa med Eve på DG, vi ska lägga koreografi för vårt nummer på uppvisningen;)
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Ems

ABO BROSCHAN vad är oddsen at vi är inne och bloggar PRICK samtidigt? fetta grejjer!

2008-02-25 @ 18:35:08
Postat av: Joe!

jag vet, fett cooolt..!

2008-02-25 @ 18:37:51
URL: http://emundjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0