Oj vilken kväll fär VB.

Har en helt otroligt stökig och ölluktande lägenhet framför mig. Men det var helt klart värt det. Jag Hade så grymt kul igår att jag skulle kunna ta ett studieuppehåll och städa resten av året bara för det var sååå grymt kul.

Det var den bästa kvällen i luleås historia för VB. Pumpish, nallebjörn vs. olle i blåbärsskogen hade jag fett gärna velat se i ringen mot varandra. Undra vem som skulle vinna?

Shit vad många vurpor det blev. Inte lätt att springa runt i små högklackade på massa is och snö. Jojo tog ju i alla fall hem priset för bästa vurpan, rakt in i bokhyllan. Haha! Då kan man i alla fall inte skylla på hal is.

Återkommer med bildbevis såfort kameran är tillbaks från blåbärsskogen. Nu bär det av mot Jojis, blyko, mejram och blatte lisa.

Smiissskk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0