ojoj

Vilken helkväll det blev igår, helt galet!:D
Var ruskigt kul Och vilt på dansgolvet vill jag lova!!

BIG med cred till kvällens kungar!! Ni ägde grabbar!
           




Kvällens Hot chick on the dance floor blev helt klart Malin! Bra jobbat bruden!!

  

Måste visa upp mig själv också, för jag är ju bara såå jävla snygg, Eller hur!! haha



Nu är det melodifestivalen, BÄSTA= BJÖRN GUSTAVSSON!!:D LOVE!!
Efter att ha sovit 1 timme totalt  på 24 timmar är jag rätt stolt att kunna säga att nästa fest närmar sig, och jag är taggad som en tango!
Hoppas du har kul ikväll Ems!!

Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Ems the hoe

Abo bruchan jag har ett svagt minne av att jag pratade med dig igår. Oh well..
Fett heta bilder!

2008-02-17 @ 13:11:06
Postat av: M

Haha, helt klockrent kväll.
Tack babe

2008-02-17 @ 13:20:59
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0