Samstag ist hier!

Då har det blivit lördag. Igen! Alltid är det lördag känns det som. Vart gick det snett?  Troligtvis i apstadiet.
Planen för kvällen är denna: Förförfest, förfest, stuk! Abo det kommer bli brunstigt! Kameran ska med.

Fick en hel del fyllesamtal igår. I like it! Jag måste passa på att poängtera skillnaden mellan de trevliga och de otrevliga fyllesamtalen till en nykter pluggandes emmutt:

De trevliga = Måttlig fylla med massa sludder.
De otrevliga = Rille kl 05.00 (morsan på besök) på natten behöver danspartner.
Abo bruchan, ta dig i kragen och dansa med mig när jag ÄR MED, och inte när jag sover!


Håll hårt i hatten gott folk!


Dagens låtval: Jason Mraz - I Melt With You

Kommentarer
Postat av: Jon

Frågan är ju vart jag kommer in, inte under måttlig fylla i alla fall ;)

2008-02-16 @ 14:27:22
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Richard

haha, om du hade svarat när jag ringde så jäklar, där skulle det inte varit något måttligt slöddrande. jag satt vid datorn och fyllemumla med mig själv, det var najs.
sen behövde jag faktiskt ingen danspartner kl 5, då skulle jag gå och lägga mig och ville bara ringa och väcka folk :P

2008-02-17 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0