Slick-äg

"Allt du slickar på äger du". Nya lagen slår igenom officiellt vilken dag som helst nu. Håll tummarna.

Vi har fått klagomål på uppdateringen av bloggen. Detta innebär bara en sak: Vi har fans. Malutten åker inte bara ut på Em-und-Joe turné i Sverige utan hon har även börjat skicka ut fanmails till oss. Är det en fanclub som håller på att slå igenom eller är det stalkervarning? Svårt att svara på. Men vi säger då bara en sak: Ståfräs!
Personligen skulle jag vilja kritisera Joe för hennes bloggande. Sist hon bloggade så gick det käpprent åt helvete då hon TOG FEL på det största dagen i internationell historia. D.v.s. samernas nationaldag. Och innan dess var det år och dagar sedan hon skrev sist. Abo bruchan ta dig i kragen och slicka på något.

Ikväll har jag blivit stolt ägare av en cyckel. Mr Simon ska flytta hem till småland så jag haffade cyckeln. Och brunstigt var det. Försöker ihärdigt tjata på grabben att fixa hejdåfest, men han verkar inte riktigt nappa. Och vad gör jag när någon inte nappar? Jo, jag terrar och terrar och TERRAR tills han inser att det inte längre fins något val. Och om han mot förmodan fortfarande inte vill styra fest, så kastar jag fisk. Rutten sådan. Med kavjar på toppen. Luktar mums.

Så kul kan man också ha en fredagkväll då ALLA andra är ute och roar sig. Mobbat läge gott folk, men vad gör man inte för att få sitta hemma och jobba på sin underbara uppsats i idéhistoria? Samerna skulle vara så stolta över mig. Kanske till och med skänka mig en val? Spetsad, grillad och utsökt val. Blåval? Undra om det skulle rymmas i min lgh? Intressant fråga.

Ciao sålänge alla ni pök där ute. Slicka lugnt, men kom ihåg detta: Den som slickar sist får den. Det är dom ända reglerna!



Dagens låtval: The Killers - When You Were Young


Kommentarer
Postat av: Jon

Uppsats i idéhistoria, vilken helg jao! :)

2008-02-09 @ 12:45:33
URL: http://www.jormaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0