Stackars liten...

Lilla Ems, din lill- lördag lät inge vidare, men inte långt kvar nu så hang in there!
Själv är det klass reunion ikväll så ska till villan/ pg Ikväll! Ska bli riktigt kul att träffa klassen igen =).

Vilken hemsk vecka detta varit, jobbat och slitit som värsta alibaba! Tur för dem att jag fick ledigt fredag eftersom jag gick in min lediga dag i tisdags, annars hade jag varit kamelspott i stora lass! 12 dagar i rad hade inte vart en höjdare..

Måste redan nu förvarna om att DGs våruppvisningen kommer bli en hiT! Evas och mitt nummer kommer äga allt=) det kommer bli så grymt.. vill inte berätta alla detaljer. Får bli en överaskning men jag kan säga att det blir mer avklätt än alla andra dansnummer;)

Rykten om helgen börjar sprida sig:P ALLA vet att denna helg is the shit..!! Får frågor från alla håll och kanter om vart exakt vi kommer befinna oss! Detta, kan man aldrig veta säkert, men MP är ett säkert kort. Är man där kan man få syn på oss garanterat, hetare än nånsin!!

Helgen som alla pratar om är snart här....

Vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: M

Helgen alla pratar om befinner jag mig i götet. Hur ohett är inte det?

2008-02-27 @ 20:05:57
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0