Den efterlängtade onsdagen

Då vare lillördag igen då! Stuk som gäller, och inga hämningar! Vin och vodka i mängder.
Jag och Malin har kommit fram till att hon helt enkelt MÅSTE komma upp och festa med mig i helgen. Förstår ni vad detta innebär? GNUFEST! Kommer bli grymmare än någonsin! Precis när Joe åkt hem så kommer nästa fiskmås upp, snacka om sthlmare i mängder. Luleå kommer ju snart förlora sin norrlandsstämpel yao!

Nu har jag och Johanna pumpat så hårt på gymmet att jag tror jag måste gå och dränka mig lite innan stuk.
Håll ögon och öron öppna! Ikväll smäller det (invigningen av skandalveckan - i Johannas ära)

Dagens låtval: Collie Buddz - Come around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0