Godmorgon!

Hejj!

Klockan är 07.30 och snart bär det av! Den låånga färden!

Det börjar med en helvettes resa för att komma till tenta skrivningen.. Först tåg till centralen, där måste jag  vänta i20  min på nästa tåg, sen mot Huddinge och där vänta på en buss i ca 30 min, snacka om segt. Men vad gör man när man har en stor väska att släpa på!

Efter tentan har jag rätt soft ändå, en taxi som väntar på mig utanför tentaskrivningen, hur många har det lixom? Mot arlanda express och sedan flyg! Väl framme på Kallax väntar flygbussen som tar mig till smedjan!
Sen är jag framme:D WOOOHOO!

För er nyfikna som vill uppvakata mig när jag kommer med rosor och chocklad, kan jag säga att jag förväntar mig att ni är vid smedjan ca 15.30 - 16.00 då jag anläder!

Ha en bra dag så hörs vi snart!
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0