Söndag!

Hello!
Joe här idag, får ju lite kritik att jag aldrig skriver så jag får ta och göra det nu. Anldeningen till att jag aldrig skriver är så enkel att jag har ett för aktivt liv och inte har tid:P

Idag har det varit en otroligt spännande söndag med mycket äventyr vill jag lova. Joe har varit i en mycket spännande hall nämligen JG hallen med ca 50 st 8-10 åringar ( alla gymnaster dock inte mina).  Det har varit bus på högnivå och en hel del svett, mysigt värre!! Måste även som ledare skryta med att säga att jag tror 15 av 16 tjejer( alltså mina gymnaster) satte frivolt:D Vi provade även överslag, flcikis, salto mm.

3 dagar kvar till uppkörning, nervositeten börjar komma..  Men det kommer gå bra, jag lägger på charmen, kör som en gud gör jag ju redan. I alla lägen!

Helgen har varit lugn, ingen stark dryck för min del, dock en liten utgång i fredags för att fira Johanna den finas födelsedag!:D Vi var och åt oss tjocka på mongolisk resturang där Johanna visade underkläderna för servitören som sedan höll konstant övervakning på vårt bord. Sedan bar det av mot nattklubb, Vanilla. Fräscht ställe, schysst musik men imellanåt, lite väl mycket senutvecklade människor.

 Största Fokus denna helg har varit att  förbereda mig mentalt på den omtalde Norrlandresa nästa helg. Det hela börjar med helvettes färden från huddinge till centralen. Jag har tenta,på en lördag för folk tror inte att studenter har annat för sig än att plugga fredagskvällar.
Tentan börjar 10.00, planet går 13.45.. Det betyder att jag från huddinge måste till centralen för att ta arlanda express. Problemet är att det är Lördag och kollektivtrafiken är inte ens bästa vän då!
Först buss till huddinge station 12.05 ( knappt två timmar att skriva tenta) illa, illa. pendeln 12.30 framme centralen 12.45. Arlanda express 12.50, blir att kuta häcken av sig för att hinna, med en resväska dessutom. Framme på arlanda 13.10. Om jag hinner dvs. Men känner man SL som alltid ska vara försenade så lär det bli knapert...
Om nån därute vill erbjuda skjuts?? jag tackar inte nej:P haha
För er som tror att jag är helt sinners, jag mååååste verkligen till lule, det handlar om Liv eller Död. Dessutom så är det bara detta flyg jag kan ta!


Nej, nu hinner jag inte skriva mera. Har en tenta att plugga till!
ha det gött people!




Dagens låtval - Disney A Goofy Movie - Stand out
Helt klart tuffaste låten!


Kommentarer
Postat av: Ems

Helvetesresan till lule! Kommer bli pökigt värre!

2008-01-13 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0