Streetstar!

På lördag smäller det!!! Kommer bli proffsdans på HÖG nivå och jag kan knappt berga mig! Det är dags för skandinaviens Coolaste streetdans tävling.. STREETSTAR! Det kommer vara breaking, popping, locking, house och mycket mycket mer.. Eva och jag (Joe) ska dit och dregla över alla hetingar!!

Annars en rätt stillsam dag idag, somliga är nog bakfulla, andra har jobbat skiten ur sig:P Vi nämner inga namn.. det behövs nog inte, hahahaha! Gårdagens äventyr satte hög stämpel.. har hört att det gick vilt till på Stuk;), i sthlm var det lite lugnare men även här var äventyrsstämpeln hög... Men mer än så säger vi inte:P

Vill även säga till Jennie att jag är mycket ledsen över din farmor och hoppas att du mår bättre snart! Då ska vi ut och röjja!! ingen kommer att gå säker!!

 Dagens låt: Fre - Hon är giftig, en riktig klassiker!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0