Bus på HÖG nivå!

Ikväll smäller det. Busning hemma hos joe the hoe. Jag måste börja med att inleda det svek hon utsatt mig för (för att få busen att värka så mycket mildare):
Broschan ringer en dag innan den planerade avresan till turkiet. Under detta samtal ber hon mig: vattna broschans blommor (3 dagar) PLUS hämta broschan och broschans morsa (den brunstiga inga-görd) på arlanda tidigt som fan lördagen därpå. Här blir jag helt ställd! Broschan lämnar mig, när hon istället borde kommit och mött mig på arlanda med champange och trumpeter. Och DESSUTOM ställa massa krav. Detta svek kommer hon inte undan ostraffat med!
Här kunde ju jag stannat kvar en hel extra vecka i Luleå lixom, men nej nej!?!

Hur som hellst. Nu ska jag komma till sak:
Här har jag Broschans nycklar till lägenheten. Vi är 4 brunstiga brudar med alkohol på handen och ingen stans att ta vägen en fredagkväll som denna (fattiga som få, har vi inte råd att gå ut på krogen). Jag ser bara EN ENDASTE lösning! Crasha!

"Men det var väll inte så farligt" tänker ni säker nu. Men ojoj! Ni anar inte hur det brunstiga inga-görd petar med sin lägenhet. Minsta lilla glas på annan plats, och helvetet smäller lös!


Håll er uppdaterade om fortsättningen gott folk...

Kapisssshhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0