Jössös!

Aldrig i hela mitt liv har jag varit så bakis, eller jo kanske.. men aldrig jobbat på det viset!
2 hela dagar har gått för att återställa mig och än är jag inte helt okej.
Var på avskedsfest hos jessi i fredags, drack inte så mycket, tog det lungt. Skulle ju jobba 8 morgonen efter.. men nånstans på bussen och entren på MP slog det bara slint..

Efter 20 min på MP gick jag hem. Minns att jag spydde och ringde grymt patetiska samtal om hjälp! Deckade på toaletten...Jag minns att jag frös.. 
Vaknade upp med ett ryck och tänkte varfan är jag? jag ser att det är mitt badrum, men vafan gör mitt täcke och kudde där? Kollar på klockan 08.03.. Hmmm... Spydde lite till och på nått jäävla mäkligt sätt så kom jag till jobbet, visserligen 1 timme försent. Men det var det värsta mardrömspasset i mitt liv! Men jag klarade det!  Fast jag undrar fortfarande hurfan mitt täcke och kudde kom in i badrummet? 

Resten av helgen har vart lugn, varit något sliten men blir bättre nu!

Helvettes vecka börjar nu, tenta på torsdag, inte ens börjart plugga:S Avslutning med tjejerna på tisdag, måste köpa in massa fika:P och student mottagning på onsdag.. Hmm 1 plugg dag! Verkligen stabilt! Jag är såå kööörd! 


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är nog lätt min idol Josie!

2008-06-02 @ 07:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0