Självinsikt? nej nej...

Jag har börjat komma över tragedin (med att jag inte kommer se Jason Mraz på torsdag). Jag har nämligen kommit till insikt: Jag kommer aldrig gifta mig med honom! Darn it!!
Temat för mig denna vecka har automatiskt blivit självinsikt! Detta i sin tur har lett till intensiv träning av ölmagen och ett sluta röka projekt. Jag har även utifrån en viss skvallertidning (för klimakterietanter) lärt mig hur jag ska bli mindre sårbar i "nya förhållanden", HAHAHA! Jag är hetare än någonsin, PG watch out på fredag!

Tanken var också att Sthlms VB (jag, M och surkuk) skulle träffa Rikard inne på fridays denna vecka. VB verkar hur som hellst ha en tass om bakfoten! Rikard, aka. redbull mannen, får helt enkelt vänta några dagar.

Brunstigt läge!

Dagens låtval: James morrison - Wonderful World
(han ska man bannemej gifta mig med däremot)

Kommentarer
Postat av: Blyko

Nu kommer ju folk tro att det är jag som är surkuk, fast det är jag kanske? =)

2008-06-24 @ 15:11:17
Postat av: Ems

Haha ja. Men du är ju grundaren till surkuk. Vilket har lett till smeknamnet. Såfort vi är tillbaks i norrland så inför vi det på johan ist!

2008-06-24 @ 15:39:07
Postat av: blyko

Hahahahahahaha killen då...

2008-06-24 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0