Sommarlov!

Äntligen, så sköönt!
Tentan gick helt åt skogen men vad fasen, det är sommar nu.. Alla bekymer försvinner!

Det är nu man  får utlopp för alla hormoner man gått och gömt heeela året, Såå NICE!

Dock har jag en mycket tråkig nyhet, Bjön är utbränd:( han tar ledigt hela sommaren, visst jag kan förstå men just ikväll??? jag som hade laddat till tusen, det var ju ikväll jag skulle göra min debut för honom.. Vad ska jag nu göra? Behöva vänta ända till i höst??? Har jag tur lyckas jag stöta på honom i sommar  och då jääklar blir det farligt....

Ska snart börja packa resväskan, woohoo! Känns lite sorgligt att åka iväg när det är så fint väder hemma... Så kommer det säkert regna resten av sommarn sen:( Men det är miljöombyte! Vilket är grymt..


Haha Samin, du är största tjuvläsaren..... Erkänn nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0