Asså wtf?!

Att broschan är på trampettkurs HELA den helgen jag är hemma är inte acceptabelt. Kommer fram sent torsdag kväll och åker hem söndagkväll. Asså det måste ju bli galen kareokefylla på PG isåfall på torsdagen?
Sen kommer jag hänga med malutten och jessa resten av tiden och deras grabbcrue.
Måste fasen passa på att träffa Jesscchika och Marrrre också. De nyligen hemkomna lixom!
Shit broschan de kan inte tvinga dig sova?!

Hade helvetestentan idag! Låt mig läsa en härlig mening som FÖR ALLTID kommer suddas ut från mitt huvud:
"Sociala fenomen präglas av rörelse och dynamik som en följd av spel mellan motsägelser, arbete-kapital. Sociala och beteendevetenskapliga fenomen måste förstås i ett historiskt sammanhang."

Mumsigt!!


Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet fest imorgon gott folk! Det kommer bli så sjukt mycket folk att lägenheten kommer explodera. Kanske bäst att redan nu bärja plockan er ömtåliga föremål? haha!!
Hoppas alla tar temat på allvar och är redo att flippa på tequila!


Dagens låtval: Dj Mummy vs Notch - Nuttin No Go So (remix)
För alla Maryam ska skaka booty till den imrogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0