Back in buisness!

Nu är det tillbaks till bloggandet som gäller, efter en sängliggande helg i influensan (tror jag. Hur vet man vad man har lixom?). Hur som helst så är det söndag idag och köttfärsåsen steker som självaste fan!

Fick ett väldigt trevligt samtal av min älskling igår. Det var tydligen redlös fylla hemma hos Svante. Sånnt gillar vi! Och Matsi var inte den som var nyktrast inte. Hell no! Jag och puppie får köra en pg-mp när jag kommer hem i april.

Den svåraste frågar just nu är: Att gå på bröllop eller inte bröllop i sommar? Kan ingen bestämma åt mig, så skulle det bli fett mycket enklare?!

Nu är det bara 8 dagar kvar till en viss person kommer hem :) Brunstigt värre!

Dagens låtval: Lars Winnerbäck - Dunkla Rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0